Cumhur DENİZ geliyor

Oğlumun dünyaya gelmesi öncelikle benim için müthiş bir olaydı.30 undan sonra anne olmuştum.O’nu dünyaya getirmek bütün hayatımı değiştirdi.İşe gitmenin dışındaki bütün hayatımı oğluma adamıştım .Oğlumu sorgusuz sualsiz,bütün varlığımla seviyor ve onun için yapabileceğim her şeyi gerekirse hayatımdan özveride bulunarak yapmaya çalışıyordum.Şimdi bu yazımı okuyacak anneler şunu düşünmesinler;”sanki diğer annelerde ayni özveri ve emeği harcamıyor mu?”Mutlaka bir çok anne böyle yapıyordur .Ama ben içimden geldiği gibi yaşadıklarımı samimiyetle paylaşmaya çalışıyorum.Sahi birde oğlum astım bronşite yakalandı ve 6 sınıfa  kadar dört defa pönömoniye (yani zatürre)yakalandı .Takdir edersiniz bu durum zamanımızın büyük bir bölümünü oğlumun sağlığına kavuşması için ayırmamız demekti .Belkide bu kadar çok sevmemde onunla geçirdiğim vakit harcadığım emekte etkili olmuştur.Gerçi benim yakışıklı oğlum yaşıtlarına göre daha sakin ,Olgun ve mütevazi bir çocuktu.                                Bende oğluma kendisinin bağımsız bir birey olduğu bilincini vermeye çabalıyordum .,ortaklaşa yapacağımız şeylerde fikrini söylemesine izin veriyordum.Kendisi için alınacak her şey de onun seçim ve beğenilerine öncelik veriyordum .        Tabii böylesi bir yaklaşım anne -oğul ilişkimizi aynı zamanda iki iyi arkadaş ve dosta dönüştürdü. Güzel görünüyor değil mi her şey?Daha sonra anlatmaya devam edeceğim.         Ektiğiniz sevgi ❤️🌷🧚‍♂️tohumları misliyle size dönsün ...

Yorumlar

  1. Cumhur Deniz,Sen ve Alparslan Bey o kadar çok sevgi tohumu atınız ki bence heryer sizin sevgi çiçeklerinizle dolu...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM