Tesadüf nedir? Beklemediğiniz ,bilmediğiniz bir anda umut etmediğiniz bir kişi veya olayla karşılaşmak.Bunun da bir nedeni var.Biz geçtiğimiz hafta Orta Avrupa turuna katıldık.Şimdi “ne var bunda “ diye soracaksınız .Elbette çok normal bir durum.Tur güzergahlarımızdan biride Budapeşte idi .Bilirsiniz rehberler gideceğiniz şehirin tarihi,kültürel ve sosyo ekonomik yapısı ile ilgili bilgiler aktarır.Bizim tur rehberimizde aynı paylaşımlarda bulundu  İçinizden ne var bunda dediğinizi duyar gibiyim.                                                                                                                      Sonrada dedi ki “Burada bir bitkisel ürün var damla formatında hazırlanmış.Bu ürün bağışıklık sistemini güçlendiriyor ve kanser hastalarının hastalıkla mücadelelerine destek oluyor.”İsmini verdi ve nerede bulabileceğimizi söyledi.İşte bu konuşma benim göz yaşlarımın sel olmasına yettide arttı.İçim sızladı ,yüreğim yandı . Ben gencecik biricik oğlunu 4 ay 13 gün önce kanserden kaybetmiş biri olarak başka ne hissedebilirdim bilmiyorum? Karnıma tarifi mümkün olmayan kramplar girdi .                    Budapeşte ‘ye inince aklımda bu bitkisel destekten alıp ülkeme götürmek fikri geldi ve rehberimiz serbest zaman verince eşimle bitkisel destek ürününün satış noktasına gittik ve aldık.Benim ticari bir beklentim elbette söz konusu değil,ama bizim yaşadığımız şehirde o kadar çok kanser hastası var ki ,mutlaka bir tanıdığın ihtiyacı olur diye aldık.Gerçi benim oğlumun ömrü vefa etmedi ama başka hastalara küçükte olsa bir katkı verebiliriz düşüncesi ile yola çıktık.                                                              Ben elbette ki bilimi ve tıbbı kabul eden ve inanan biriyim dahası oğlumda Tıp Fakultesi Öğrencisi idi.Ama Avrupa ülkelerinde ve özellikle Almanya gibi ülkelerde bu hastalığın tedavisinde bitkisel ürünlerde reçete ile tedaviye dahil ediliyor.                                                                                                Umutlarınızın çiçek 🌷 açtığı ve sevgiyle büyüdüğü bir geceye kucak açın.....



                                                                                            

Yorumlar

  1. Baktığınız zaman " iyi " kelimesi ne kadar da az harften oluşuyor.Sonuçta 3 harf ne anlatabilir ki diyebilirsiniz ... İyi kelimesi sizinle beraber o kadar büyük bir anlam kazandı ki az harfli kelimeler iyiyi kıskanır oldu.Meğer ben bunca yıldır " iyi " kelimesinin anlamını ve sınırlarını bilmiyormuşum. Bunu 2 güzel insanı tanıyarak öğreneceğimi de bilmiyormuşum.Dünya çapındaki iyiliğin vücut bulmuş halisiniz.Sayenizde bu kelime benim için büyük bir anlam kazandı.Bugün dünya dönüyorsa Ay Işığı ve Cesur bir savaşçı hatrına dönüyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM