CAN PARÇAM

Bu gün dünya dönüyorsa “ay ışığı ve cesur savaşçı “ uğruna dönüyor. Bu akşam bize dört genç geldi. Pırıl pırıl kalpleri ve gülen yüzleriyle, ellerinde bir saksı çiçeği ve çiçeğe iliştirilen kartta bu cümle yer alıyordu.  Aslında biz, gelecek olan iki gençle epeyden beri oğlumun sayesinde tanışıyorduk. Bu iki genç hayatımıza “can parçam hayat ışığım” aracılığı ile gelmişlerdi. Ama oğlumun hastalığından önce sınıf arkadaşı oldukları için tanışmıştık. Hastalık sürecinde de bizi yalnız bırakmadılar. Gerçekten çok güzel insanlar. Hani bazen diyorlar “ aman bunlar çok genç ve duyarlı olamazlar” diye. İşte bu düşünceye kesinlikle katılmıyorum. ”Dünya ilerliyorsa eğer, bu güzel ve genç insanlar sayesinde”. Kalplerinin temizliği ve insanlıkları yüzlerine yansımış gençler. Oğlum 17 Eylül 2018’de beyin metastazı yaşayıp onu tıp fakültesinin aciline getirdiğimizde, bizi gece yarısı saat (2) ikilere kadar bizim arkadaşlarımızla birlikte yalnız bırakmayan ve daha sonra da bırakmayacak olan gençler. Sizler bizim hayatımıza dahil olduğunuz günden itibaren bizden biri oldunuz, zor günlerde de genç ruhunuzla  bize yoldaş, oğluma  da müthiş moraldiniz ve şimdi de evimizde gülen gözlersiniz. Elbette  bu süreçte bizi yalnız bırakmayan bir çok dostumuz ve sevenimiz oldu. Ama ben bu gençleri bu anlatımda öne çıkarmak istedim. Bu akşam iki gençle daha tanıştık. Oğlumun arkadaşı bu gençlerden biri de “Cumhur benim hayatıma dokunan ve insani özellikleriyle fark yaratan ilk ve tek insan “şu anda.O’nu iyi ki tanımışım. Üniversiteye yeni başlamıştık, kimseyi tanımıyordum ve biraz da bunalım takılıyordum. Yanıma geldi, niye üzgünsün? Aileni ya da evini özlüyorsan, bak bize gelebilirsin, annemin yemeklerinden yediğinde ev özlemin azalır deyince çok şaşırmış, aynı zamanda mutlu olmuştum.” dedi.Bazen sınavlar zor geldiğinde de Cumhur’un fotoğrafı ile dertleştiğini söyledi. Biliyorum, oğlum kesinlikle geri gelmeyecek. Ama yarattığı güzel anıları ve insani izleri de kesinlikle silinmeyecek.😢😥😓.                                        Benim fark yaratan biricik yavrum.   ÇOK SEVİYORUM SENİ. Ve hep de seveceğim, güzel insanlar biriktiren güzel yürekli oğlum....

Yorumlar

  1. Ah kuzum nasıl da emin annesinin herkese evini, yüreğini açacağından. Onlar sana Deniz in emanetleri olmuş arkadaşım. Eline yüreğine sağlık. Her satırında yüreğimin sızısı gözlerimden aksa da...

    YanıtlaSil
  2. O gerçekten her zaman söylediğim gibi çok özel bir çocuktu. Onu farklı yapan özelliklerini herkes her zaman hatırlayacak. Bu gece onu rüyamda gördüm. Yine gülümsüyordu sohbet ediyorduk. Çok etkilendim arkadaşım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM