DENİZ’İ ÖPMEK

Güzel, güneşli,🌞 ılık bir Ekim ayının son günlerinden (29 Ekim’de) Bayram törenleri başlarken saat  10:18’de 4.150 gram ağırlığında, dünya tatlısı. kafasında bir karış uzunluğunda pankçı saçlarıyla, yumuk yumuk gözleriyle dünyaya geldi, benim can parçam hayat ışığım. Öyle güzel bir bebekti ki, tarifi mümkün değildi.  Kilolu doğduğu için de dikkat çeken bir bebek olmuştu. Annesi olarak elbette öyle düşünüyorum ama, gören herkes bebeğimiz için aynı şeyi söylüyordu. Bir de gerçekten doğduğu andan itibaren özel olduğunu bize hissettiriyordu. Topuğundaki kan alındığında, minik bir “ııı”sesiyle acısını belli etmeye çalışıyordu. Acılarını benim gibi etrafına hissettirmemeyi doğarken öğrenmişti bu güzel bebek. Hatta doktoru bir kaç ay sonra “ reklam ajanslarına götürmeyi düşünüyor musunuz?“ diye sordu.     Daha önce de yazdığım gibi, 30 yaşına doğru dünyaya geldiği için, benim ona olan ilgim ve sevgim her şeyin önüne geçmişti.                                                                                                                               Bir anne olarak bebeğimin sevgisinden, ona olan ilgimden daha doğal ne olabilirdi? Bebeğimin olmasını o kadar çok istediğim için, hamilelik 🤰 döneminde de mümkün olduğunca dikkat etmeye çalıştım. Bebeğime hamileyken klasik müzik 🎶 dinletip, kendisine sevgimi anlatıyordum. Yürüyüş yapmaya çalışıyordum. Bugün dijital ortamdan istediğiniz bilgiye ulaşmak çok kolay. Ama 21 yıl önce bu mümkün olmadığı için bebeğimin sağlıklı olması, iyi büyümesini anlatan kitaplar 📚 almıştım . Hatta hamileliğim ilerlemeye başlayınca, müdür yardımcısı olarak görev yaptığım okulumdan, oğluma daha fazla zaman ayırmak ve iyi ilgilenebilmek için ayrılıp evimize yakın olan başka bir liseye öğretmen 👩‍🏫 olarak geçtim.                                                                                                      Nereden bilecektim, 3 Ocak  2019’da Ankara GATA hastanesinde, sabaha karşı saat ⏰ 3:50 de, morgun merdivenlerini nasıl indiğimi bilmeden, oğlumun sedyedeki  henüz soğumamış cansız bedenine sarılarak, son  defa doyumsuzca öperken morg görevlisine sabaha kadar oğluma sarılıp öpebilmek için yalvaracağımı? “  Veee “lütfen çekmeceye bırakmayın, çok üşüyecek!“ diye gözyaşlarına boğulurken.. DENİZ’İ ÖPMEK İÇİN!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM