DENİZ’İN HİKAYESİ

            Denizin hikayesi bloğumun adı. Oğlum sonsuzluğa gitti, kalakaldık  üzüntülerimizle, öfkemizle, daha da acısı çaresizliğimiz ve bilinmezlerimizle. Beklemediğimiz bir zaman diliminde, çalışmadığımız yerden  geldi hayatın bu çok zor sınavı.Böyle şeyler beklenir mi?  Hiç çalışmamıştık bu anlamsız ve derin yaralar açan “ELVEDA“ adlı derse.  İşte Deniz’in hikayesi burada başladı. Biter mi hiç bu hikaye?                  Biz sevgi ektik. Güven, azim, birliktelik, dostluk ve aşk 💕 ektik oğlum için. İşte tam da bu nedenle bitmez, bitmeyecek. Aşkın adı olur mu? Elbette var aşkın adı. Sevginin, dostluğun bir tek adı var : “CUMHUR DENİZ “ Çünkü biz oğlumuzu bu güzel değerlerle büyüttük, sevginin paylaştıkça artacağına inandık.                                                                                                                        Deniz’in hikayesi biterse benim nefesim de bitmiş olur. Kimi gün şiirdir hikayemiz, bazen göz yaşı, bazen ihtiyacı olana uzatılan eldir. Ya da sevgiyle sarılan kollar. Kalemle ifade edilmeye çalışılan duygular.  Biz bu hikayeyi hep yaşatacağız. Belki minik sürprizlerle. Benim doğum günümde, beni ve oğlumu sevenlerin yaptığı sevgi yumağıdır Deniz’in Hikayesi. Gençler beni yalnız bırakmıyorsa eğer, içlerinde Deniz olduğundandır. Dostlar beni bırakmıyorsa eğer, Deniz'imin yokluğunda mahsunluğumu azaltmak için yapılan müthiş jestlerdedir bu hikaye. Sizler iyi ki varsınız güzel insanlar. İyi ki bizim hayatımızda kucaklamaya hazır bekleyensiniz. Ve siz, bizi kucaklayan güzel insanlar, bütün bunlarla nefes alıp vermeye çalışıyoruz biz.     8 AY  11  GÜN OLDU.                                                                                                                                             Sevgi  yoldaşınız olsun 🌹❤️🌷

Yorumlar

  1. Bu kez kayan bir kuyruklu yıldızdı.
    Ardindaki "zerre"ler "küre"ye dönüşsün diye...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM