OĞLUM

Deniz’in hikayesi bazen sizlerle paylaştığım resim çalışması, bazen yazdığım blog yazısı ya da kurduğum hayallerde vücut bulabiliyor. Dedim ya, bu Deniz’in hikayesi. Sizlere hep bir yerlerden tebessüm ve teşekkür edecek. O kadar nazik bir gençti ki, en ufak bir soru veya destekte teşekkür etmeyi hiç unutmazdı. Oğlum, “Bu kadar ince düşünme” dediğimde sadece tebessüm eder ve  yine bildiği gibi yapardı. Ruhuna işlemişti nezaket. Şimdi de sokak adı için arkadaşlarına, sevenlerine, bize ve tabii ki Belediye Başkanına ışıkların arasından, yukarlardan bir yerden, eminim teşekkür ediyordur.  Oğlumun adı, Belediye Başkanımızın desteği ve arkadaşlarının canı gönülden ricası ile üniversite öğrencilerinin yoğun olduğu bir sokağa verildi. Biz oğlumu çok sevdik elbette, ama herkes de  çok sevdi benim can oğlumu. O melek olduktan sonra dahi bir çok insanı buluşturdu, birleştirdi. Bu dünyada hiç bir şey yok olmuyor, dönüşüyor. Oğlum da ışık oldu yolumuza, bizi aydınlatıyor. Bana bu yazıları yazdırıyor. Işıklar içinde uyu yakışıklı oğlum. Bize güzel insanlar bıraktın. Biz seni hep seveceğiz, benim yakışıklım. Okyanusta bir damla olsan dahi biz hep seninle ve yanında olacağız. Sevgi hep kazansın🌹❤️🌷

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM