ÜMİT ETMEKTİR YAŞAMAK

Ümit etmektir yaşamak. Yaşamak inanmaktır belki. Kim bilir yaşamak; en sevdiğini düşünmek, ya da ne bileyim, yaşamak paylaşabilmektir. Karşılık beklemeden sevmektir. İnsanı sevmek değildir sadece, hayatı bütüncül kılan doğada varolan diğer canlılara ya da varlıklara da  kalbinde yer açabilmektir mesala. İşte böyle başlar, hayata tutunmaya çalışan evladını toprağa veren bir annenin hikayesi.                                                                                                                                            Merak etmeyin, acılı cümleler yazmayacağım. Acılarımı ben yüreğimde hep yaşıyorum zaten. Ama ihtiyacı olan  insanlara, eğer başarabilirsem yeri ve zamanı geldiğinde çare olmayı da bilmek lazımdır diye düşünüyorum. Ümit etmeye çalışıyorum, başka yüzlerin tebessümünde  “DENİZ’DEN DAMLA” olabilir miyim diye?  Sevgiyle ve sağlıkla kalın. ❤️🌹❤️

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM