DESTEK MERKEZİ

Oğlum, 19 Aralık 2019 Perşembe günü CUMHUR DENİZ UYSAL KANSER DESTEK MERKEZİ açıldı. Kuzum bak, adın burada da yaşayacak. Sen hastalara ve hasta yakınlarına adınla da çare olacaksın. Sen doktorluk mesleğini, ideallerin ve hayallerin bu meslek olduğu için seçmiştin. Ömrün vefa etmedi benim bir tanem, ama adının olduğu yer yine şifa dağıtacak. Sen ideallerinle burada da yaşayacaksın, benim biricik yavrum. Çok hayalin vardı mesleğinle ilgili. Sana bunları yazıyorum, buruk bir sevinçle. Adının yaşayacak olması bizim için çok önemli. Çok seviyorum seni, bir tanem benim. Işıklar içinde uyu, yakışıklı oğlum. Sen yaşasaydın  keşke, ben başka hiçbir şey istemezdim. Bu merkezin kuruluşuna senin gibi duyarlı ve bu mesleği hakkıyla yapan insanlar emek verdi, can parçam hayat ışığım. İnşallah insanlara umut olacak.

Yorumlar

  1. 😍👍🏻🙏Hayırlı olsun. Deniz’in ruhunun huzur bulacağına eminim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM