BİR YIL

BU GÜN 3 OCAK 2020. Gittin oğul gittin. Arkanda seni seven güzel insanlar bırakarak gittin. Sonsuzluğa ulaştın. Beni sensiz bıraktın oğul. Benim sana ulaşmamı bekle can parçam hayat ışığım, güzel oğlum.Işık oldun, kuyruklu yıldızın peşine takıldın. Hemde 20 yaşında gittin.  BİR YIL ÖNCE BU GÜN                  

        “BİR AVUÇ TOPRAK,                                                                                                                                       BİRAZ DA SUYUM BEN.                                                                                                               NEYİMLE ÖVÜNEYİM.                                                                                                                                       İŞTE BUYUM BEN” ( Yunus Emre).          

Yorumlar

  1. Işıklar içinde uyusun güzel çocuk. Bir kuyruklu yıldızdı ne yazık ki kaydı gitti😔😥

    YanıtlaSil
  2. Nurlar içinde uyuyor güzel evlatt🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM