GİDİYOR

Başlangıçlar bitişleri beraberinde getirir  mi ?                                                                                               Hayat nerede güzelsin bilemedim.                                                                                                                                  Bak yine gidiyor gemi                                                                                                                               Aldın mı gitmesi gerekenleri?                                                                                                                   Siz hiç bilmeyeceksiniz sıranın kime geldiğini.                                                                                               Bak yine gidiyor gemi                                                                                                                               Ben anlamıyorum baharın niye gelmediğini.                                                                                                     Niye gidiyorsun be gemi 🚢.                                                                                                                            Yol nereye gider bilemedim.                                                                                                                     Ufuk çizgisini göremedim.                                                                                                                                  Niye gidiyorsun be gemi 🛳                                                                                                                     Ben gelemiyorum gemi!...                                                                                                                         Bırakma beni.....          19/ 01 /2020.  AYNUR

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM