BABANIN DUYGULARI

Bu gün benim için yoğun bir gündü. Ve dişim kırılalı neredeyse bir ay olmuştu.Kırk yılda bir tavuk yedim ve yerken dişimi kırdım. Yirmi gün önce dişçiye gittim ve diş doktoru geçici dolgu yaptı. Onbeş gün sonra kalıcı dolgu yaparız dedi ama ben unuttum ve dünden beri kırık dişim dilime batmaya başladı. İşte böyle olunca acil bir diş doktoru arama mecburiyeti doğdu. Güç bela edirnemizde bir diş doktoru bulup alel acele dolguyu yaptırdım ve yarım saat sonra dişimin iyi yapılmadığını dilimin acısıyla hissettim. Sekreterini aradım ve sekreter hemen gelirseniz olur deyince eşime söyleyip evden hızlıca ayrıldım. Diş doktoru dişimi normal hale getirdi ve ben akşam yemeği de yakın olduğu için hızlıca eve geldim, kapıyı açtım, seslenince; içeriden eşimin sesi “ ben oğlumun odasındayım onun telefonundan Beşiktaş maçının gollerini izliyoruz”dedi. İşte orada bende yine cevap verecek kelime kalmadı, gözlerim sağanak yağmurla yarışacak hale geldi. Siz bir babanın her gece oğlunun odasına girip yatağıyla vedalaştığını ve yastığını okşadığını hayal edebiliyor musunuz? İşte bizim evimizde yaşadığımız bir çok ritüelden sadece biri bu. Ve oğlum sonsuzluğa gideli bir yıl yirmi altı gün oldu.Babalarda çok üzülür ama oğullarına söz verdikleri için dışa vurmamaya gayret ederler. ÇOKKKK ÖZLEDİK SENİ YAVRUM

Yorumlar

  1. Böyle bir acıyı Allah kimseye göstermesin bende çok özledim yavrumu kabirleri nur mekanları Cennet olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM