KARDEŞLİK

Ne diyebilirim çocuk, sende gittin diye tutulan dilim ve yanan yüreğimle ne diyebilirim çocuk,annen senin için ağlarken veya benimle duygularını paylaşıp "CUMHUR'u da hiç görmedim ama çok seviyorum.BERKERİME dua okurken her Cuma gecesi Cumhur'a da okuyorum"derken;Ne diyebilirim çocuk?sizler çok uzaklara gitmişken!. Biliyorum gitmezdiniz size sorulsaydı. Biliyorum hayallerinize doğru gidecektiniz. Belki bir masanın başında yada bir hastanın iyileştiği anda hayallerinizi kucaklayacaktınız.Olmadı be çocuk olmadı.Biz de kaldık burada. Vakitsiz gittiniz en güzel hayallerin gerçekleşmek üzere olduğu anda. Sonsuz bir boşluk ve anlamsızlık oluştu,hayatımızın her anında. Berker tam bir yıl önce sonsuz bir yolculuğa çıktı. Ne diyebilirim çocuk ;ışıklarda uyuyun Cumhur kardeşinle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM