OĞLUM İYİ Kİ DOĞDUN

"Tedavim bitip, iyileşinceye kadar sosyal medyada hiç fotoğraf paylaşmıyacağım demiştim ama bana yaptığınız bu güzel sürpriz karşısında kendi kendime verdiğim bu sözü bozuyorum"demişti oğlum.Tam da o gün sondan ikinci radyoterapisini almış akşam üzeri hastaneden çıkmıştık.Ben de" Gel güzel bir yerde istediğimiz yemekleri yeriz" dedim. Yüzüme baktı"bu kadar mı ?"dedi.Hastalığın getirdiği psikolojik etkenler yakışıklı mı iyice duygusallaştırmış ve hassaslaştırmıştı. Bizde "evet"dedik.Oysa bütün üzüntü ve koşturmalarımız içerisinde günler öncesinden doğum günü için organizasyonunu yine yapmıştım.Oğlumun bütün doğum günlerinde sürpriz yapmayı çok seviyorduk zaten.Yüzünde beliren mutlu bir tebessüm bizim için dünyanın en büyük ödülüydü aslında. Ama o arada ben arkadaşlarıyla mesajlaşıyor, son rötuşları hallediyorduk. Doğum günü pastasının geldiğini mesajla öğrenince;kalkalım, başka bir yerde de çay içeriz dedim ve oğlumla birlikte çay bahanesiyle gideceğimiz mekana doğru yola çıktık üçümüz. Arabayı durdurunca ben hızla arabadan çıkıp, mumları yakmalarını işaret ettim ve oğlum geldiğinde güzel bir müzik eşliğinde ışıklar söndü ve mum ışıklarıyla aydınlanan salona girdiğimizde hep birlikte " iyi ki doğdun Cumhur Deniz " sesleri ve coşkusuyla oğlum 20.yaş günü pastasındaki mumları çok sevdiği arkadaşları ve unutmayıp arayarak gelen sevenleriyle birlikte alkışlarla üfledi.Yaptığımız sürpriz; gül yüzlümü çok mutlu etti.Aylardır yaşadığı acıları ve sıkıntıları bir anlıkta olsa unutmuştu sanki CAN PARÇAM,HAYAT IŞIĞIM mutluydu...İYİ Kİ DOĞDUN OĞUL,SENSİZ BİR 29 EKİM DAHA OĞUL...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM