NEREDE BEKLEYECEĞİM

Git demedim sana,iyileş istedim ve iyleşeceğine o kadar içten inandım ki, diğer seçeneği hiç düşünmedim.Biz "savaşı kazanacağız"diye düşündüm.Nereden bilebilirdim Ankara'nın soğuk ve karlı gecelerinde yoğun bakım ünitesinin alt katında koridorlarda sabahlayıp ,rast geldiğim doktorlara "yaşayacak inanıyorum, eğer akciğer lazımsa benim ciğerimi alın ne olur "diye yalvaracağı mı, sekiz gece sonra da sabaha karşı gelen telefonla yoğun bakıma uçar adım çıkarak sabaha karşı 3:50 de ölüm haberini alıp senin cenazenden önce morgun kapalı kapısını açmak için ineceğimi nereden bilebilirdim?...Seni morgun kapısında beklemek...Şimdi nerede bekleyeceğim seni hiç bilmiyorum? 28 ay oldu sen gideli , nerede beklemeliyim seni?Işıklarda uyu oğul,ışıklarda.Nerede bekleyeceğim seni ?...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM