GÜZEL İNSANLAR

En büyük yoksulluk sevgisizliktir. Sevgi yoksa bir çok şey anlamını yitirir. Biz bu anlamda çok zengin insanlarız. Gitti sevdiğimiz, evimizin bereketi, biricik yavrumuz. Bize çok büyük bir miras bıraktı. Gidişi ile kitap haline getirdiğim anıları basıldı ve oğlumu seven, adını, hastalığını duyan insanlar manen bizi yalnız bırakmadılar. Çünkü bu kitap basılınca tanımayan insanlar oğlumu tanıdı ve bizimle tanıştılar. En son bundan bir ay önce Antalya'da yaşayan bir hanımefendi beni arayıp kitabımdan rica etti ve gönderdim. Kitabımın basımı öncesi okumasını rica ettiğim, sonrasında kitabımın arka kapağına duygularını aktaran çok değerli ve sevdiğim bir yazar olan Sayın Sabriye Cemboluk'la da böylece iletişimimiz daha güçlü hale gelmiş oldu. Bloğumun başında bir başlık var "Hiç Bir Şey Tesadüf Değildir" yazmıştım. İşte o başlık benim bu anlamda haklı olduğumu bir kez daha ifade etti. Dün akşam üzeri Sayın Valimiz Ekrem CANALP ve değerli eşi Doktor Ayten CANALP'in himayelerinde gerçekleşen "Rumeliden Defilesi ve Konseri" vardı. Mükemmel bir etkinlik oldu. İşte o etkinlikte bir aydan beri Edirne'de olan, ancak sağlık sorunlarımız nedeniyle imza gününe bir türlü gidemediğim çok değerli yazarımız Sayın Sabriye Cemboluk da vardı. Program sonunda hem kendisiyle görüşmeyi, hem de eğer varsa imzalı yeni kitabını almayı düşündüm. Program sona erince hocam ve basımevi sahibi birlikte çıkıyorlardı. Hocama seslendim duymadı. Ben de basımevi sahibi Şeref Kurtiş Beyefendiye seslendim. O da hocamla buluşmamızı biraz ilerideki salonda sağladı. Değerli yazarımız son kitabı "Edirne Kırmızısı"nı da bize imzaladı. Biz sohbet ederken Sayın Valimiz de sohbetimize teşrif ettiler ve bu güzel sohbetin sonunda sıra bu anı ölümsüzleştirecek fotoğraf çekimine geldi. Sayın hocamız ayakta durmakta zorlandığı için Sayın Valimiz hemen yere doğru çöktü. O arada Sabriye Cemboluk: "Rica ederim, siz eğilmeyin" dedi. Sayın Valimiz ise: "Olur mu öyle şey, sanatçının önünde diz çökülür." dedi. İşte o an çok duygulandım. Sanata ve sanatçıya verilen önemi iliklerimde hissettim. İyi ki hayatımızda varsınız güzel insanlar. Aynur UYSAL 30 Eylül 2021

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM