DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MELEĞİM

Şimdi yıldızların üzerinde beni seyrediyorsun ,belki de bir kuşun kanadında göz kırparak bana gülümsüyorsun biliyorum. Hayallerimizden bir kaçını hatırladım bu gün;Oğlum, canımın içi, hayatımın anlamı İlkokul birinci sınıfta okul çıkışı elele eve doğru yürüyorduk"Anne ben bir kız arkadaşıma aşık oldum", dedin ve mutlu olacağıma inandığın için gülen tertemiz gözlerinle gözlerimin içine bakarak içtenlik ve sevgiyle bana bunu söyledin.Sana öyle bir sevgi ve şefkatle sarıldım ki"evet anne mutlu olacağını biliyordum"dedin. Altıncı sınıfta ki hayalin ise,evlenince bizim eve yakın bir ev alacaktın,sabah çocukları bırakıp akşam yemek tencereleriyle birlikte kapıdan çocukları da alıp eşinle birlikte kendi evinize gidecektin.Ama hep"DOKTOR"olacaktın.Şimdi beyaz önlüğün senin dolabında asılı,hayallerin de bizim aile mezarlığında kaldı."AMA SEN BENİM KALBİMİN HİSETTİĞİ YERDE,DERİNLERDESİN" DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CUMHURUM DENİZİM.29/10/2021(Sensiz 3.doğum günün)

Yorumlar

  1. Kısacık ömründe çok güzel büyük hayelleri sığdıran, yüreği, içi ve yüzü ve adı gibi parlak Cumhur Deniz imizi sevgiyle anıyoruz. İyiki doğmuş ve iyiki onu tanımışiz..Aydınlıklar içinde hep parlasın..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEL HANIM

NİYE?

ÖZLEDİM