YÜKSEL HANIM

Sanırım saat gece 12:00, sosyal medyadan bir mesaj geldiğini gördüm. Mesaja baktım, Atatürk Mahallesi Muhtar adayı Yüksel Suçin seçim çalışmalarında yaptıklarını ve seçimi kazandığı taktirde yapacaklarını benimle paylaşmak istediğini yazmış. O arada hemen belirtmek isterim ki, ben başka bir mahalle olan Şükrüpaşa Mahallesinde ikamet ediyorum. Kadınların siyasette yer almasını ve ülke yönetimininin özellikle idari kısmında kadınların var olması gerektiğine canı gönülden inanan biri olduğum için bu görüşmeyi seve seve kabul ettim. Edirnemizde bu yıl yapılacak yerel seçimlerde muhtar adayı kadınların sayısı da oldukça iyi durumda. Belediye Başkanı adaylarımızdan da kadın aday sayısının yoğunluğunu alkışlamak istiyorum. Ülkemize özellikle de Edirnemize yakışan bir tablonun varlığı gerçekten şapka çıkarılacak bir durum. Kadınlarımızın yönetimde söz sahibi olması, siyaset dilini daha naif ve seviyeli bir hale getiriyor. Yüksel Hanım'ın mahalle yönetiminde yer alacak azalarından büyük bölümü de kadınlardan oluşmakta. Yüksel Hanım,iş kadını ve üç çocuğu olan genç bir anne. Oldukça enerjik, ekibine güveniyor. Ekibiyle bir uyum içerisinde hareket ettiklerini sohbet ilerledikçe anlıyorum. Mahallenin sorunlarını yerel yönetimle iş birliği yaparak çözeceklerini, temizlik, ilaçlama ve ulaşım konusunda yaşanan aksaklıkların çözümü için de ellerinden gelen her şeyi yapmak için hazır olduklarını ifade ediyor. Seçimi kazandıkları takdirde kesinlikle hiç bir ayırım gözetmeden mahalle sakinleriyle koordineli bir şekilde hareket edeceklerini vurgulamayı da ihmal etmiyor. Gerçekten de siyasetin ayrıştırıcı değil birleştirici, kucaklayıcı olması çok kıymetli. Özellikle sokak canlarıyla ilgili sağlık kontrollerini yaptırarak sahiplendirme yolunu tercih edeceklerini söylüyor. Bu dünya sadece insanlara ait değil. Doğa ve sokak hayvanlarının korunması için emek harcamak oldukça insani ve olması gereken bir davranış. Ev kadınlarını, çocukları ve gençleri de unutmamışlar, projelerini sıralıyor. Ev kadınlarının sosyal hayatın içinde olmaları için kermes, söyleşi, geziler ve yarışmalar da projeleri arasında. Özellikle kadın ağırlıklı bir ekiple çalışmak, biraz daha anaç bir ruh ve inançla hareket etmek, son zamanlarda çok fazlasıyla ihtiyaç duyduğumuz sevgi dilinin ve enerjisinin de daha ağırlıklı bir dil olacağı izlenimini yaratıyor. Yolunuz açık olsun, sevgi diliniz hep sizinle kalsın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NİYE?

ÖZLEDİM